Update 2.0 :P

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen men det beror på att jag har fått en ny leksak :P
Jag har skaffat mig en Iphone 3GS 16 gb :D
Den är kanonbra :)
I Fredags så hjälpte jag även mina kära grannar att flytta.
Dem bor visserligen bara tjugo minuter härifrån men det kändes lite vemodigt.
Vi kan ju inte få för oss att ta frukost el en fika ihop bara sådär som vi kunnat tidigare.
men men det blir bra ändå :) Får ju massa motion när man ska träffas så det är ju kanon :)
Annars så händer det inte så mycket här förutom att det snöar igen :(
Tycker inte alls om att det snöar.
Lillan bara växer och växer :)
Hon har även börjat skratta lite smått när man säger blubb blubb till henne haha det tycker hon är jätteskojigt.
Just nu ligger hon och pratar med djuren i sitt babygym som hon fick av morfar.
Hon älskar sitt babygym så jättemycket tack för det <3
Ska uppdatera med lite bilder nästa gång :)
Nu ska jag ta itu med fyra maskiner tvätt som ska vikas in.
På återseende.
Sandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0