BVC

Ja idag har vi varit på bvc med Ayla. Idag var det tvåmånaderskontroll med barnläkaren.
Lillan har gått upp ännu mer i vikt och väger 5045 gram så nu är hon med i femkilosklubben :D
Hon har även blivit 55cm lång nu och hennes huvudmått ligger på 38,1 cm.




När vi var där så bajsade hon massor så det var nästan som om hon ville visa att jag kan själv snälla inget mer lavemang :)
Läkarundersökningen gick bra men hon gillade inte när läkaren skulle kolla hennes höfter då skrek hon i högan sky men när det var klart och hon fick komma till mamma igen så blev det bra.


Måste passa på att gratulera Emelie till lilla Elias som föddes den 21 februari! Stort grattis gumman och lycka till med lillkillen så hoppas jag att vi ses för en fika på stan när ni kommit iordning.


Annars har dagen varit bra.
Jag, Stoffe och Ayla kollade film när vi kom hem från Bvc och bara mös en stund alla tre i soffan:)
Nu står middag på schemat men vad det blir har jag ingen aning om ännu men alltid hittar jag på nåt att stoppa i magen.


Ha en bra kväll och på återseende.
Sandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0