Ett nytt försök :)

Då testar jag ännu en gång att blogga men denna gången bloggar jag som mamma.
Ska börja med en liten presentation av min fina familj.
Jag som bloggar heter Sandra och har Sandrina som smeknamn och jag är 26 år gammal.
Min underbara sambo heter Kristofer och är 23 år gammal.
Vi har en ljuvlig liten dotter tillsammans som heter Ayla och är 41 dagar gammal i skrivande stund :)
Vi har även en honkatt som heter Elände som är fem år gammal.
Och sist och minst så har vi Rutger våran kungspyton åldern är okänd.
Vi bor i Skövde i en trea och har bott här i 1 år idag!
Tiden går otroligt fort ibland alltså :)
Ja gott folk detta var mitt första inlägg och förhoppningsvis så kommer det fler :D
Ha en bra dag därute i kylan.
Mvh Mamma Sandrina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0