Lite av varje.

Ja sen sist har det hänt lite här hemma men jag kan ju börja med Bvcbesöket igår. Lillan har gått upp i vikt och vägde exakt 4500 gram. Tyvärr så var ju anledningen till besöket hennes mage som strular lite och igår krävdes det ett microlavemang för att hon skulle kunna bajsa stackaren. Hon är inte förstoppad utan hon har bara svårt att bajsa men vad det beror på det vet man inte.
När hon försöker bajsa så tar hon i så hon blir nästan blålila i huvudet och det kommer ändå inget och min älskling gråter helt hysteriskt av förtvivlan när det inte kommer nåt.
Så är det just nu med henne iallafall. Jag fick idag det hemska brevet från sjukhuset som jag väntat på ett bra tag nu.
Jag ska nämligen göra både en coloskopi och en gastroskopi. Jag har gjort detta förut och mår riktigt dåligt över det men ska ringa dem och fråga om jag kan få bli sövd då jag vet att jag inte fixar att genomföra detta med enbart lugnande då jag får panik om nåt ska ner i halsen. Jag håller verkligen tummarna för att jag kan få bli sövd annars vet jag inte om jag är kapabel att göra detta.
Men men det löser sig väl med det med.
Nu ska jag ta och fixa middag stekta kotletter med ost ,potatis,gräddsås och lingon. Mums.
Ha en fortsatt trevlig kväll därute. Sandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0