Snö snö snö.

Ja en himla massa snö har vi häruppe och det kommer säkert ännu mer.
Jag vill inte ha mer snö nu utan jag vill ha solsken och vår istället.
Längtar tills det börjar bli vår så man kan gå långa mysiga promenader med Ayla i vagnen.
Jenny vår granne och jag var ute och promenerade ganska mycket i våras och i höstas och jag längtar tills vi kan ta våra promenader igen fast med ayla i sin fina vagn :D
Från det ena till det andra så har jag över en vecka haft en skum känsla i halsen, som om det sitter fast något som inte går att hosta bort.
Senaste gången jag hade denna känslan så hade jag en böld i halsen stor som en ärta :(
Så jag har fått en akuttid till vårdcentralen senare idag så dem får se om dem hittar något.
Idag så när jag och lillan låg och vilade en stund så vaknade hon och fick jätteont när hon bajsade och skrek värre än värst.   Jag får så ont i magen när hon skriker så för hon är verkligen otröstlig och man känner sig såå maktlös som inte kan lindra det onda :(
Men när hon bajsat klart så vart hon glad och nöjd igen och somnade lugnt igen.
Hon är verkligen en glad och nöjd bebis än så länge trots att hon har lite problem med magen.
Ayla är född en månad och en dag för tidigt så hennes magproblem kan ju till viss del bero på detta.
Jag ammar ju henne inte längre då det tyvärr inte fungerade riktigt trots att jag försökte.
Jag tycker att huvudsaken är att hon får i sig mat och att hon går upp i vikt och mår bra.
Nu är det dags för middag här.
På återseende.
Sandrina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0