Efterkontroll

Idag var det dags för efterkontroll på mödra. Allt såg väldigt bra ut och jag fick väl godkänt på knipet med trots att jag slarvat lite med det men det sa jag inte hihi :P
Annars så har jag tagit bort laktulosen på lillan för jag vill inte att hon ska vänja sig för mycket vid det så hon måste ha det. Än så länge så har hon varit utan det tre dagar och ta i trä så verkar hennes mage fungera :)
Håller tummar och tår att det håller sig bra nu.
På Tisdagar så går lillan och jag på babyrytmik.  Vi sjunger och dansar med andra mammor och småttingar. Jättekul faktiskt och Ayla verkar gilla det med för sen vi började med det så tycker jag att hon har utvecklats så himla fort ,  Nu ler hon massor och kommer säkert att vilken dag som helst att börja skratta. Hon jollrar lite grann och något hon tycker är jättekul är att spotta på sin mamma det är toppenkul då ler hon jättestort och jollrar en hel ramsa.
Ska lägga ut några nya bilder senare så ni får se hur stor min lilla tjej har blivit. <3
Nu ska jag ta och dricka lite te på balkongen och bara njuta av solen en stund.
Ha det så bra.
Sandrina.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul att du hittade min blogg! :) Vilket fint namn du gett din dotter! Lät kul med babyrytmik! Vart är den? Och hur funkar det, ngn ålder barnen måste komma till eller så? Jag googlade efter såna aktiviteter i Skövde men utan resultat...

Ha det toppen!

2010-03-17 @ 07:55:24
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0