Måndag

Hej hopp i snön.
Inatt har lillan har sovit hela natten och det är den tredje natten på rad som hon gjort det :)
Hon äter sista målet mellan elva och tolv på kvällen och sen sover hon till sjutiden på morgonen!
Mammas duktiga tjej :D








Igår fick jag ont i livmodern som jag haft innan men det försvann så jag trodde det var ägglossningssmärta men igår så kom smärtan tillbaka. Vilken tur att jag åkte in för efter prover och undersökningar så visade sig att jag hade en begynnande livmoderinflammation :O
Så jag fick snabbstarta med två antibiotikatabletter och idag ska jag hämta ut resterande tabletterna så hoppas jag att det går över.








Annars har helgen varit bra med många koppar te och lite trevliga samtal med Jenny min granne :)
Det är lite lustigt för Jenny och hennes man Tommy flyttar till ett annat område och svärmor och hennes man Patrik ska flytta hit till Skövde och stod i kö på lägenheter här i området.
Och givetvis så fick dem Jenny och Tommys  lägenhet så nu kommer vi att ha svärmor som granne istället :)
Så vi har ju väldigt nära till barnvakt hihi :D








På Onsdag ska jag göra något som inte är så kul dock :(   Jag ska göra en koloscopi och en gastroscopi på samma dag!!
Jag har ju gjort gastroscopi innan och jag har sådan ångest över det och är så sjukt nervös!
Vill egentligen inte alls göra det men jag vet att jag måste för att få reda på vad mina magproblem som jag haft under både graviditeten och även nu efter förlossningen beror på.
Inför en koloskopi så måste tarmen vara ren så jag ska laxeras imorgon huu :(
Jag ska dricka 4 liter laxeringsmedel!!!!
Jag hoppas verkligen att jag klarar av det och jag ska göra mitt bästa för att det ska gå.








Nu ska jag gå och gosa lite med sambon och dottern.
Lite morgonmys i sängen är ju aldrig fel :D
Ha det så bra och ta det lugnt i snön.

Sandrina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0