Bvc besök m.m.

Ja idag var det dags för lillans andra vaccination. Den första sprutan reagerade hon knappt på men den andra sved ju lite mer så då skrek hon en stund men lugnade sig ganska snabbt. Nu på kvällen har hon dock fått jätteont i benen så jag fick ge henne en panodil och efter en stund så somnade hon.
Hon har gått upp i vikt och väger nu 7600 gram och är 63,5 cm lång. Huvudomfånget har ökat till 42,3 cm.
Min dag idag har bestått av en runda på stan för att hitta band till dopklänningen. Hittade även en söt blomma som hon får ha på bröstet istället för rosett då jag är usel på att knyta en fin rosett.
Jag har även varit hos sjukgymnasten för att kolla upp vad som är fel på min rygg eftersom jag fortfarande har ont där jag fick epiduralen. Jag fick rådet att söka läkare så det ska jag ringa om imorgon.
Tills att jag får hjälp av läkare så fick jag låna en tensapparat. Helt underbart så jag förstår varför det används vid förlossningar.
Nu ska jag bara koppla av en stund med min tens.
På återseende
Sandrina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0